Skip navigation MENU

09-09-2021

AKOS Scoort goed in klanttevredenheidsonderzoek

Jaarlijks voert AKOS een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uit. Het doel van het onderzoek is inzicht krijgen in de prestaties en daarnaast input vergaren om de kwaliteit van de dienstverlening nog verder te optimaliseren. Net voor de start van de zomer is het KTO voor 2020 – 2021 afgerond. Hierin werd duidelijk dat de klanttevredenheidsscores van AKOS over de gehele breedte zijn verbeterd.

Vooruitkijken na een bijzonder jaar

Ondanks de uitbraak van de coronapandemie heeft AKOS in 2020 ook rond dezelfde periode het klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Ben van Vuuren, directeur AKOS vertelt: “Vorig jaar was het response aanzienlijk lager dan de jaren ervoor. Maar in 2021 waren er gelukkig weer meer klanten in de gelegenheid het onderzoek in te vullen. Dit zorgde voor een mooie plus in de response cijfers.”

Goede scores

Bij alle diensten heeft AKOS een score mogen noteren rond een 8. Dit betekent dat iedere score hoger uitviel dan de behaalde score van vorig jaar. Zo werden de kantoorprojecten gewaardeerd gemiddeld een 8,1. Hierbij werd vaak de inzet van de AKOS-medewerkers als positief punt benoemd. Verder werd ook bijzonder vaak genoemd dat het contact met de verschillende contactpersonen binnen AKOS snel én goed is.

Interessante feedback

Naast de mooie complimenten zijn er ook dit jaar weer waardevolle tips binnengekomen. In de afgelopen jaren heeft het feedback uit het KTO ervoor gezorgd dat AKOS op diverse punten het beleid heeft aangescherpt en samenwerkingen met verschillende partners heeft kunnen verbeteren. De tips en feedback die dit jaar zijn gegeven worden uiteraard door het management ter harte genomen, zodat AKOS de klanttevredenheid hopelijke ook het komende jaar weer verder weet te laten stijgen.

Een woord van dank

AKOS is al haar klanten enorm dankbaar voor de tijd en moeite die ze hebben genomen om het onderzoek dit jaar in te vullen. “De bereidheid van klanten terug te blikken op de samenwerking het afgelopen jaar en de tips die ze meegeven voor het komende jaar zijn enorm waardevol. Wij kijken uit naar een nieuw jaar waarin AKOS als Industrial Development Partner met behulp van talloze mooie projecten de samenwerking met alle klanten verder kan versterken.” aldus Ben van Vuuren.

Vragen over AKOS of het onderzoek?

Zijn er vragen naar aanleiding van dit bericht over het klanttevredenheidsonderzoek of over de dienstverlening van AKOS? Neem gerust contact met ons op! U kunt uw vragen per e-mail stellen aan Ben van Vuuren, directeur AKOS, via bvvuuren@akos.nl. Daarnaast is AKOS telefonisch bereikbaar op +31 55 541 24 12 of stuur een bericht in via de contactpagina!

Referenties